!

Ei uite ca de data asta am de gand sa scriu asa,pentru mine si fete.Bun. Ia ascultati aici fetelor.
Ce faceti cand dati de baiatu` ala care va ia mintile si zilnic va scoate din sarite? E nasol,dar secretu` care sa`l tineti in continuare langa voi e sa inchideti ochii,sa ziceti "hai sa las de la mine,sa fie bine!" . Eu sunt foarte orgolioasa,dar de curand am aflat ca daca vreau sa`mi fie bine,e sa las..sa las,si iar sa las.Asa ca nu va mai ganditi doar la voi cu faze de genu` "euuuuuu? sa`mi cer iertare??? niciodata!!" .. nu frate! Daca il iubesti,tii la el... fa chestia asta si salveaza tu cuvantul "VOI",cereti scuze mai des,chiar daca e vina lui! La urma urmei tu esti fata lui si o sa aprecieze maxim ceea ce faci ca sa tii in continuare relatia.Asa`s baietii ,mereu noi suntem alea curve,proaste,nesimtite si pula mea.. dar suntem a lor,nesimtita lor! Ehhh. Gandeste`te ca doar voi doi stiti ceea ce vorbiti,si daca e sa-ti ceri iertare el n`o sa rada,n`o sa zica "haha,ce fraiera!" din contra! Deci,chit ca iti scoate el peri albi zilnic,saptamanal sau etc.. inchide ochii! Dar cu o limita, sa nu i se urce la cap.Sper ca ati inteles ideea mea,lasati putin orgoliu` la o parte cand stiti ca merita,pentru ca nu o sa va para rau! Promit solemn. Inchei aici.! :)

Un comentariu:

  1. ok, inchizi ochii odata, de doua ori..de tri ori...da` daca deja el iti greseste de atatea ori nu cred ca se mai pune problema sa lasi sa de la tine...sincer...ma stii pe mine...si eu las de la mine pana intr`un anumit punct..unii chiar nu merita iar cei care merita sunt prea putini.

    RăspundețiȘtergere