de ce?

Se intampla in viata sa faci anumite chestii doar de dragul unei persoane.Nimeni nu poate sa zica ca nu e adevarat...oricine ajunge intr'un moment al vietii sa faca asta...

Si ma intreb de ce...,,DE CE?",am gasit si raspunsul:PENTRU CA TINEM PREA MULT LA PERSOANA RESPECTIVA!eu, recunosc am facut asta de cateva ori...am acceptat sa fac ceva,am acceptat pe cineva doar de dragul unei persoane la care tin mult.Din punctul meu de vedere asta este unul din modurile prin care ii poti arata unei persoane ca tii la ea.

De exemplu daca eu fac ceva ce nu as fi facut pentru nimic in lume, e clar ca te iubesc!:P de obicei fac treaba asta doar pentru cei care merita!

Pentru o persoana draga mie as accepta orice doar sa stiu ca persoana respectiva nu va suferi si relatia mea cu ea nu se va strica.Toate astea din cauza ca am sentimente!?

Un comentariu: